{{user.isim}} {{user.soyisim}}

Birim ve Hizmet

Kalite Yönetim Görev Tanımları

  • Akreditasyon ve ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon dokümanlarında ve  kapsamında yer alan tüm yetki ve sorumluluklarını kullanmak ve yerine getirmekle sorumludur   
  • Kalite Sistemi ve Akreditasyon ile ilgili olarak dış kuruluşlara karşı odayı temsil eder, 
  • Odanın kalite problemlerinin çözümü ve kalite ile ilgili her türlü bildirimin yapılması için ilk mercidir.
  • Kalite biriminin sorumlusudur.
  • Genel Sekreter’e Kalite Sisteminin işleyişi, etkinliği ve problemleri hakkında rapor vermek,
  • Yönetimi Gözden Geçirme Toplantılarını organize etmek, Toplantı tutanaklarının tutulması ve katılımcılara dağıtılmasını sağlamak,
  • Yönetim Gözden geçirmesine ve iyileştirilmesine esas alınması amacıyla, kalite sisteminin performansı konusunda yönetime rapor vermek.
  • Genel Sekreter tarafından onaylanarak yürürlüğe giren Kalite El Kitabını ve tüm sistem dokümanlarının kontrolünü yapmak,
  • İç denetimlerin organize etmek, gerçekleştirilmesini sağlamak, sağlamak ve gelen sonuçlara göre genel bir rapor hazırlamak,
  • Üye şikayetlerinin almak, takip etmek, gerekiyorsa kurum içine duyurmak, kayıt altına almak,  ve kalite sistemini ilgilendiren her türlü anket çalışmasını yapmak ve değerlendirmek,
  • Düzeltici Önleyici Faaliyetlerin koordinasyonunu ve sonuçlandırılmasını takip etmek,
  • Kalite biriminin çalışmalarını koordine etmek,
  • Kalite Sistemi gereği oluşturulan prosedürlerin, proseslerin ve talimatların uygulanmasını sağlar.